5 Ağu 2012

EĞİTİM -ÖĞRENCİ KOÇU KİMDİR ?


EĞİTİM -ÖĞRENCİ KOÇU KİMDİR ?


Eğitim Koçu, öğrencilere çalışma performansını arttırması için yardımcı olur. Öğrenciyle iletişim kurar, öğrencinin gelişimini takip eder ve eğitimsel ihtiyaçlarına karşılık verir. Öğrencinin bireysel özelliklerini keşfeder. Bu özelliklere göre ve öğrencinin hedefi doğrultusunda eylem planı hazırlar.Koçlar dinlemek, gözlemlemek ve danışanın bireysel ihtiyaçlarına uygun yaklaşımları belirlemek üzere eğitim almıştır. Koçlar çözümleri ve stratejileri danışanın kendisinden edinirler; danışanın doğal olarak yaratıcı ve becerikli olduğuna inanırlar.
 
           Eğitim Koçunun görevi öğrencinin sahip olduğu yetenekleri açığa çıkarmak, öğrenciyi desteklemek, yüreklendirmek ve yönlendirmektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder