4 Eyl 2012

Ben Yapabilirim Diyen Var mı

Ben Yapabilirim Diyen Var mı ?




İnsanlar inancını kaybederse ve inanmazsa(İnançsız ise) başarısız ve mutsuz olur. Gerçekten inanan insan hiç bir zaman kötü duruma düşmez. İnanç hayatımızın kalitesini artırır. Ayrıca inancımızı başkalarına yayarak onlarında başarılı ve mutlu olmasını sağlarız. Başkalarının da mutlu olmasını sağlamak bizi daha mutlu ve huzurlu kılacak , başarımız artacaktır.
Hayatta “asla ben yapamam “ demek mutsuzluk ve başarısızlığın tek nedenidir.

Ben yapabilirim diyen  Birey;
Kendini iyi tanıyor,
Kendine güveniyor,
Ne istediğini biliyor,
Değerlerinin farkında,
Hedef belirleme becerisine sahip,
Başarmak için azimli,
Çözüm odaklı,
İyimser,
Zorluklarla baş ediyor,
Duygularını tanımlıyor ve yönetiyor,
Sağlıklı iletişim kuruyor,
Keyif alacak aktiviteler bulur ve yapar,
Seçim yapar ve karar verir,
Esnek düşünür,
Hızla uyum sağlar,
Sahip olduğumuz güçlü ve zayıf özelliklerimizle kendimizi olduğumuz kabul edelim. İstersek güçlü yanlarımızı daha güçlendirebilir. İnsandaki “ben yapamam!” duygusu hayatı zindan eder.
 “Ben yapabilirim’” duygusu  ise insanın daha mutlu ve başarılı bir hayat sürmesini sağlar.Onun için insanlar içlerindeki “Ben yapamam!” duygusunu atıp,onun yerine ” ben yapabilirim!” duygusunu yerleştirmelidir.

GELİN GÖRÜŞELİM


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder